maaliiiinlarssson

Alla inlägg under september 2012

Av Malin Larsson - 6 september 2012 20:12

Skola som vanligt idag, från 11-15.30 Lämnade Benjamin på dagis till lunch. Men han vaknade nog på helt fel sida idag, vart jättesur på både mig och dagispersonalen för att han inte fick cykla när alla andra barnen gick in för att äta. När jag sedan hämtade honom från dagis vart han jätteglad och ville direkt gå hem! Vi satt oss och tittade på lite pippi, åt mat och sedan gick vi ut med Lilla Selma. Benjamin tyckte att det var kul att gå runt med Selma i koppel, men blev genast sur när Selma inte ville gå dit han ville. Vem har bytt ut min lilla gladskrutt? Han är inte alls sig själv. Lyssnar inte, gråter för ingenting och får utbrott när allt inte går som han vill. Här har ni iallafall lite bilder ifrån när vi va ute! Dock va Benji inte still för en sekund och är väldigt suddig på bilderna.

 

Av Malin Larsson - 6 september 2012 00:14

Mörkret faller, och vinterkylan kommer allt närmare.

Pessimisten väcks i mig - 

Hur i hela världen ska jag kunna klara dehär?


Jag går på ojämn mark, jag tragglar mig fram.

Går på en väg för att finna svar.

Lyfter på varenda sten, rannsakar vartenda fack i mitt hjärta

- men kvarstår med endast ovishet.

Jag känner en tår på min kind, men jag fortsätter att gå.

 

När livet är som svårast, när man inte finner svar.

Då håller du mitt hopp uppe, då får du mig ändå att le.

Med ditt fina leende, din härliga tokighet och dina underbara kramar

- så är du är den finaste skapelsen på jorden.

Mamma älskar dig så obeskrivligt mycket!


  

Du är den som får mig hoppas,

du är den som får mig le.
All min kärlek får du bära,
hela livet vill jag ge <3

Lilla skrutten 2/8 - 2010

Lilypie Third Birthday tickers

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Twitter


Ovido - Quiz & Flashcards