maaliiiinlarssson

Direktlänk till inlägg 1 juli 2012

En mycket arg liten Malin.

Av Malin Larsson - 1 juli 2012 20:04

Du har en glad, sprallig, utåtriktad, kärleksfull och underbar son.

Det enda han behövde av dig varannan vecka var sysselsättning, uppskattning, uppfostran, mat och kärlek.

Hur svårt kan det vara dem få timmarna om dygnet då han inte är på dagis?


Du hade din chans och du sumpade den.

Istället för att sen erkänna att du gjort fel och stå för konsekvenserna,

så springer du hellre och gömmer dig.

Du slänger hellre bort ALLT bara för att behålla din jävla stolthet.

 

Mammahjärtat värker i mig, jag kan fan inte smällta det.

Ditt eget kött och blod, hur fan kan du?

Någon som är så fruktansvärt underbar, och som behöver dig?

Som du påstår att du älskar, och som är allt för dig?

Du spottar på honom, kastar bort honom som om han vore en leksak du tröttnat på.

Ilskan försvinner inte, den bara byggs på, river och sliter uti mig.

Jag är alltid bara ett hårstrå ifrån att explodera var gång jag ser dig.

Hur jävla känslokall och egoistisk får man egentligen vara?

Att du ens kan stå rakt på dina ben, att du fortfarande kan påstå dig vara pappa.



 

Min älskade ängel, mamma tänker göra allt för dig <3

 
 
julia

julia

1 juli 2012 21:41

usch vad arg man blev bara av å läsa det där! förstår inte alls hur det känns, men jag kan bara tänka mig, hade jag vart du hade jag vart precis lika arg! kram

http://www.nattstad.se/blubb

Malin Larsson

7 juli 2012 17:38

Ja gud, arg va jag! Haha. Kram

 
Ingen bild

Moster Jennifer

1 juli 2012 23:04

Moster och lilla Ängla finns här och älskar er mer än du kan ana. Vi finns här vid eran sida genom sorg och glädje, föralltid <3

Malin Larsson

7 juli 2012 17:42

Jag vet, och det känns så skönt att veta! Vi finns och älskar er också, fruktansvärt mycket! Ni är våra små änglar ni. Ja, föralltid

 
Ingen bild

Brorsan Tobbe

20 augusti 2012 22:01

Nu fattar jag inte :O oj lite gammalt inlägg men ändå :P

Malin Larsson

30 augusti 2012 11:55

Jasså du har hittat till min blogg också ;) Det var förut när J fick för sig att han inte skulle ha Benji.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Larsson - 4 januari 2013 00:07

Vet du en sak? Du har nått botten. Att du framför hans egna ögon valde bort honom, att du bara vände dig om och gick - med hans eko av skrik och gråt efter dig. Som jag har kämpat, som jag har stridit - för att du ska ta dig i kragen, svälja din stol...

Av Malin Larsson - 22 december 2012 22:50

Vi är hemma sedan ett litet tag och Benjamin har just somnat. Vi har denna eftermiddag/kväll haft julfirande hos morfar & Lena, med morfarsmor Kerstin, morbror John, Isabell & moster Ida. Har haft helkul med disskutioner och funderingar. Benjamin bab...

Av Malin Larsson - 6 november 2012 23:05

                                                                         ...

Av Malin Larsson - 6 september 2012 20:12

Skola som vanligt idag, från 11-15.30. Lämnade Benjamin på dagis till lunch. Men han vaknade nog på helt fel sida idag, vart jättesur på både mig och dagispersonalen för att han inte fick cykla när alla andra barnen gick in för att äta. När jag sedan...

Av Malin Larsson - 6 september 2012 00:14


Mörkret faller, och vinterkylan kommer allt närmare. Pessimisten väcks i mig -  Hur i hela världen ska jag kunna klara dehär? Jag går på ojämn mark, jag tragglar mig fram. Går på en väg för att finna svar. Lyfter på varenda sten, rannsak...

Lilla skrutten 2/8 - 2010

Lilypie Third Birthday tickers

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Twitter


Ovido - Quiz & Flashcards