maaliiiinlarssson

Direktlänk till inlägg 23 april 2012

Tidig middag, bus, myssjuk morsgris och storstädning!

Av Malin Larsson - 23 april 2012 21:56

Ja någon tvättning idag vart det ju inte, blev en vända till Älvdalen tur o retur istället. Kom hem, lagade mat och åt redan kl 16. Efter maten slängdes Benji i badet där han fick plaska runt ett tag innan jag tvättade honom. Förns då märkte jag att klockan ju bara var 17! Så vi busade lite tills det vart dags för sängen. Men idag ville han inte sova, vet verkligen inte varför.. Jag läste för honom, och gick sedan ut - han bara sprang upp, bökade och höll på. Jag försökte sjunga för honom - han låg inte still och vart bara arg. Tillsist gav jag upp och la mig brevid honom, han somnade på två röda. Lite extra närhet som behövdes tro? Älskade vännen <3


Nu efter att han somnat har mamma hunnit med en hel del, diskat, plockat, rensat kattlådan och damsugit alla rummen - utom Benjamins då. Men fruktansvärt härligt att jag kunde dra runt och väsnas med vår odiskreta damsugare utan att han vaknade - då har jag lyckats, inget hyschhysch som krävs här inte ;) Tror minsann att jag dessutom har blivit ett litet städfreak.. Haha. Men nu ska jag ta mig en snabbdusch innan sängen kallar, gonatt gott folk!


Om lilla kattracka som placerat sig i mitt knä samtycker förstås.. ;)   


 
 
Monia - mamma till Tuvalie

Monia - mamma till Tuvalie

24 april 2012 13:40

åh jag skulle också vilja ha en vit katt :)

http://moniasundgrenjansson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Larsson - 4 januari 2013 00:07

Vet du en sak? Du har nått botten. Att du framför hans egna ögon valde bort honom, att du bara vände dig om och gick - med hans eko av skrik och gråt efter dig. Som jag har kämpat, som jag har stridit - för att du ska ta dig i kragen, svälja din stol...

Av Malin Larsson - 22 december 2012 22:50

Vi är hemma sedan ett litet tag och Benjamin har just somnat. Vi har denna eftermiddag/kväll haft julfirande hos morfar & Lena, med morfarsmor Kerstin, morbror John, Isabell & moster Ida. Har haft helkul med disskutioner och funderingar. Benjamin bab...

Av Malin Larsson - 6 november 2012 23:05

                                                                         ...

Av Malin Larsson - 6 september 2012 20:12

Skola som vanligt idag, från 11-15.30. Lämnade Benjamin på dagis till lunch. Men han vaknade nog på helt fel sida idag, vart jättesur på både mig och dagispersonalen för att han inte fick cykla när alla andra barnen gick in för att äta. När jag sedan...

Av Malin Larsson - 6 september 2012 00:14


Mörkret faller, och vinterkylan kommer allt närmare. Pessimisten väcks i mig -  Hur i hela världen ska jag kunna klara dehär? Jag går på ojämn mark, jag tragglar mig fram. Går på en väg för att finna svar. Lyfter på varenda sten, rannsak...

Lilla skrutten 2/8 - 2010

Lilypie Third Birthday tickers

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Twitter


Ovido - Quiz & Flashcards