maaliiiinlarssson

Direktlänk till inlägg 30 maj 2011

Pencillin-barn! Haha.

Av Malin Larsson - 30 maj 2011 19:35

Ringde till VC imorse och fick en tid dit redan idag, 15.50 visserligen men ändå idag.

En disstriktsköterska(?) klämde på halsmandlarna och kollade i halsen med en sådär vidrig stor glasspinne som smakar trä. Han sa att "ja de är ju ganska tydligt dehär.." Sedan tog han en odling och jag fick vänta i ca 5 min på svar. Men det syntes ingenting alls på det testet.(precis som åt Tobbe) Men han såg ju att något var fel så den tog feber och sänka på mig, febern var 39.1 och sänkan den var inte heller nå bra. Han skickade in mig till en doktor som oxå fick titta i min hals, och han konstaterade att jag borde behandla med pencillin.

Så jippi, nu kmr jag att bli frisk fortare!


 

tänkte satsa på lite mer bilder i min blogg, tkr den ser lite tråkig ut ;o

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Larsson - 4 januari 2013 00:07

Vet du en sak? Du har nått botten. Att du framför hans egna ögon valde bort honom, att du bara vände dig om och gick - med hans eko av skrik och gråt efter dig. Som jag har kämpat, som jag har stridit - för att du ska ta dig i kragen, svälja din stol...

Av Malin Larsson - 22 december 2012 22:50

Vi är hemma sedan ett litet tag och Benjamin har just somnat. Vi har denna eftermiddag/kväll haft julfirande hos morfar & Lena, med morfarsmor Kerstin, morbror John, Isabell & moster Ida. Har haft helkul med disskutioner och funderingar. Benjamin bab...

Av Malin Larsson - 6 november 2012 23:05

                                                                         ...

Av Malin Larsson - 6 september 2012 20:12

Skola som vanligt idag, från 11-15.30. Lämnade Benjamin på dagis till lunch. Men han vaknade nog på helt fel sida idag, vart jättesur på både mig och dagispersonalen för att han inte fick cykla när alla andra barnen gick in för att äta. När jag sedan...

Av Malin Larsson - 6 september 2012 00:14


Mörkret faller, och vinterkylan kommer allt närmare. Pessimisten väcks i mig -  Hur i hela världen ska jag kunna klara dehär? Jag går på ojämn mark, jag tragglar mig fram. Går på en väg för att finna svar. Lyfter på varenda sten, rannsak...

Ovido - Quiz & Flashcards