maaliiiinlarssson

Direktlänk till inlägg 9 april 2011

Barnkalas med trerättersmiddag ;)

Av Malin Larsson - 9 april 2011 23:05

Igår fick jag en inbjudan av två urgulliga och trevliga personer som jag bara inte kunde tacka nej till, det var Jonas föräldrar som bjöd mig och Benjamin på middag för att fira Jonas som fyllde 18 i slutet av förra veckan.


Så idag har jag & Benji varit på barnkalas hos

gamla goa underbara Jonas Eriksson!

Det var vi och så några till kända människor, elr ja vi var väl en 9st med Benji?

Jonas föräldrar passade verkligen upp på oss allihop, vi fick trerätters och allt var verkligen jättegott! Men jag är fortf besviken på att det inte blev någon fiskedamm..


Benjamin var jätteduktig han oxå, även fast han for runt lite som en vante emellan och vi var så mkt folk som skrattade och var rätt högljudda emellanåt. Han sov i ca 2-3h precis innan vi åkte dit runt kl 15-15.30 och var sedan någorlunda lugn, snäll och glad enda tills runt kl 19! Så när klockan var ca 19.30 bestämde vi oss för att åka hemåt och sova, fast han var då skapligt grinig men det får man väl ta ;)

En riktigt rolig kväll som verkligen måste göras om, snart!

..Och än en gång.. GRATTIS JONAS!


   


 
 
Ingen bild

arne sturesson

9 april 2011 23:44

tack själv ;) klart ni skulle komma !

Malin Larsson

9 april 2011 23:54

I know it's you Jonas Eriksson ;)
det var kul att vi fick komma!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Larsson - 4 januari 2013 00:07

Vet du en sak? Du har nått botten. Att du framför hans egna ögon valde bort honom, att du bara vände dig om och gick - med hans eko av skrik och gråt efter dig. Som jag har kämpat, som jag har stridit - för att du ska ta dig i kragen, svälja din stol...

Av Malin Larsson - 22 december 2012 22:50

Vi är hemma sedan ett litet tag och Benjamin har just somnat. Vi har denna eftermiddag/kväll haft julfirande hos morfar & Lena, med morfarsmor Kerstin, morbror John, Isabell & moster Ida. Har haft helkul med disskutioner och funderingar. Benjamin bab...

Av Malin Larsson - 6 november 2012 23:05

                                                                         ...

Av Malin Larsson - 6 september 2012 20:12

Skola som vanligt idag, från 11-15.30. Lämnade Benjamin på dagis till lunch. Men han vaknade nog på helt fel sida idag, vart jättesur på både mig och dagispersonalen för att han inte fick cykla när alla andra barnen gick in för att äta. När jag sedan...

Av Malin Larsson - 6 september 2012 00:14


Mörkret faller, och vinterkylan kommer allt närmare. Pessimisten väcks i mig -  Hur i hela världen ska jag kunna klara dehär? Jag går på ojämn mark, jag tragglar mig fram. Går på en väg för att finna svar. Lyfter på varenda sten, rannsak...

Ovido - Quiz & Flashcards