maaliiiinlarssson

Direktlänk till inlägg 25 februari 2011

BVC m spruta, nya gardiner o rensning av garderob.

Av Malin Larsson - 25 februari 2011 00:02

Idag var vi till BVC där Benjamin vägdes(9460g), mättes(72cm) och fick spruta. Därför fick pappa följa med upp dit idag och jag gick ut när sprutan skulle tas,jag hatar verkligen sprutor så hade bara stressat upp Benjamin mer än nödvändigt därinne. Jag satt där ute i korridoren och kände riktigt hur det högg till i hjärtat när man hörde honom skrika av smärta, en spruta i varje ben samtidigt.

Stackars mamma lilla skrutt. <3


Efter det tog vi en promenad först till Leklust(?) under Willys och handlade badleksak till Benjamin och sedan till Mc donalds och köpte lite mat till oss.

Vidare efter det gick vi hem till faster Janet, hon hade inhandlat nya gardiner mm, och demdär gardinerna blev vi blev väldigt sugna på.

Så fick det bli, vi inhandlade nya gardiner och två matchande krukor, förhoppningsvis kommer vi att hitta en matchande duk på det oxå ;)


Sedan när vi kom hem satte jag igång med att rensa ur skruttens garderob, kan säga att det behövdes verkligen! Nu ska kläderna bara läggas undan, och nya kläder ska hämtas och kanske även köpas?


Sedan imorgon blir det storshopping! Jag ska lagra upp inför vasaloppsveckan, för jag tänker inte gå många meter utanför området den veckan.

Jag hatar att bo i Mora under Vasaloppet!


Nä nu vill jag sova efter denna långa dag, har förbaskat ont i ryggen.

Men mina två pöjkar har ockupperat sängen, så vi får ju se när min dag slutar!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Larsson - 4 januari 2013 00:07

Vet du en sak? Du har nått botten. Att du framför hans egna ögon valde bort honom, att du bara vände dig om och gick - med hans eko av skrik och gråt efter dig. Som jag har kämpat, som jag har stridit - för att du ska ta dig i kragen, svälja din stol...

Av Malin Larsson - 22 december 2012 22:50

Vi är hemma sedan ett litet tag och Benjamin har just somnat. Vi har denna eftermiddag/kväll haft julfirande hos morfar & Lena, med morfarsmor Kerstin, morbror John, Isabell & moster Ida. Har haft helkul med disskutioner och funderingar. Benjamin bab...

Av Malin Larsson - 6 november 2012 23:05

                                                                         ...

Av Malin Larsson - 6 september 2012 20:12

Skola som vanligt idag, från 11-15.30. Lämnade Benjamin på dagis till lunch. Men han vaknade nog på helt fel sida idag, vart jättesur på både mig och dagispersonalen för att han inte fick cykla när alla andra barnen gick in för att äta. När jag sedan...

Av Malin Larsson - 6 september 2012 00:14


Mörkret faller, och vinterkylan kommer allt närmare. Pessimisten väcks i mig -  Hur i hela världen ska jag kunna klara dehär? Jag går på ojämn mark, jag tragglar mig fram. Går på en väg för att finna svar. Lyfter på varenda sten, rannsak...

Ovido - Quiz & Flashcards