maaliiiinlarssson

Direktlänk till inlägg 11 februari 2011

Fartfylld dag.

Av Malin Larsson - 11 februari 2011 22:27

Inatt vaknade Benjamin faktiskt bara en gång och gnällde, jag var överlycklig när jag vaknade att jag hade fått sova!

Men klockan 8 ringde Janet och väckte mig, hon frågade om hon kunde komma lite tidigare med ungarna för att det var ett sånt jävla väder. Så idag fick jag prova på att vara trebarnsmamma ;) 

Mina barn idag var Ludvig 2år, Vilma 10mån och så Benjamin då som är 6mån. Det var en rent utsagt fartfylld dag, fick inte sitta ner många minuter ett tag var det bara att gå från unge till unge. Men sedan när "Bebbe" kom hem såg jag inte mkt av Ludvig, då hade jag bara två småbarn att passa upp på. Men det har gått bra, dem har varit jättesnälla! Men jag fick mkt hjälp. Benjamin tog igen sig från gårdagen oxå så han sov i flera timmar, då hade jag bara en unge.


Benjamin somnade vid 21-tiden och Ludde och Vilma åkte hem för kanske en timme sen. Nu sitter jag här och tar igen mig lite med en cider i hand!

Nu blir det film på storbildsTV och sedan blir det nog fan sängen, är lite trött efter denna dag haha ;)


Benjamins tand som va påväg ut har förresten stuckit ut idag, tack o lov!

Nu kanske han snart blir bättre med förkylning och allt :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Larsson - 4 januari 2013 00:07

Vet du en sak? Du har nått botten. Att du framför hans egna ögon valde bort honom, att du bara vände dig om och gick - med hans eko av skrik och gråt efter dig. Som jag har kämpat, som jag har stridit - för att du ska ta dig i kragen, svälja din stol...

Av Malin Larsson - 22 december 2012 22:50

Vi är hemma sedan ett litet tag och Benjamin har just somnat. Vi har denna eftermiddag/kväll haft julfirande hos morfar & Lena, med morfarsmor Kerstin, morbror John, Isabell & moster Ida. Har haft helkul med disskutioner och funderingar. Benjamin bab...

Av Malin Larsson - 6 november 2012 23:05

                                                                         ...

Av Malin Larsson - 6 september 2012 20:12

Skola som vanligt idag, från 11-15.30. Lämnade Benjamin på dagis till lunch. Men han vaknade nog på helt fel sida idag, vart jättesur på både mig och dagispersonalen för att han inte fick cykla när alla andra barnen gick in för att äta. När jag sedan...

Av Malin Larsson - 6 september 2012 00:14


Mörkret faller, och vinterkylan kommer allt närmare. Pessimisten väcks i mig -  Hur i hela världen ska jag kunna klara dehär? Jag går på ojämn mark, jag tragglar mig fram. Går på en väg för att finna svar. Lyfter på varenda sten, rannsak...

Ovido - Quiz & Flashcards